Zahtjevi za oglašivače- Kolovoz 2020. godine

Koristeći platformu White Press, možete objavljivati sadržaj na preko 15 000 različitih internetskih stranica. Radi se o portalima iz Poljske , Bugarske, Češke Republike, Slovačke, Mađarske, Rumunjske, Ukrajine, Velike Britanije, Rusije i manje popularnim tematskim blogovima. Kako bismo unaprijedili kvalitetu naše ponude, izmijenili smo smjernice vezane za provjeru kvalitete web stranica od kolovoza 2020. godine. U ovom članku, opisujemo faktore koji dovode do odbijanja portala ili označavanje lošije kvalitete. Također smo saželi nove promjene kvalitete i objasnili proces provjere od kolovoza 2020. godine.
Počnite zarađivati ​​novac danas
Prijavite se besplatno

Sadržaj:

 

Važne promjene u prikazu portala

S jedne strane, oglašivači očekuju jeftine web stranice s mogućnošću objavljivanja, s druge strane, imamo mnogo zahtjevnih kupaca koji očekuju učinkovite načine za sužavanje popisa samo na popularne, pouzdane i atraktivne portale koji oblikuju mišljenje. Zbog toga je WhitePress® u posljednjih nekoliko tjedana napravio nekoliko promjena koje promoviraju visokokvalitetne web stranice. U nastavku opisujemo tri najvažnije promjene.

1. Podjela portala na web stranice niže i više kvalitete

Portale smo podijelili u dvije skupine: one niže kvalitete i one kvalitetnije. No, istovremeno, svaka web stranica, tj. Niže kvalitetne stranice, moraju ispunjavati osnovne uvjete kvalitete, a to su:

  •  web promet ne prelazi 1000 UU mjesečno (u prosjeku u posljednja 3 mjeseca, podaci Google Analytics-a ili nekog drugog pouzdanog izvora),
  • indeks organskog prometa prema Ahrefs <100
  • nema LES sustava (sustavi razmjene veza ili pozicioniranje jasnih veza), stranica mora biti vidljiva (indeksirana) u pretraživaču Google, izdavač nije imao problema s postavljanjem članaka u prošlosti,
  • minimalna sadržajna ocjena uredničkog tima je 2,
  • minimalna tehnička ocjena uredništva je 2,
  • izdavač ne krši WhitePress® Uvjete i odredbe za izdavače.

Web stranice visoke kvalitete zadovoljavaju zahtjevnije uvjete, pored onih osnovnih, također navedeno ispod:

  • web promet prelazi 1000 UU mjesečno (u prosjeku u posljednja 3 mjeseca, podaci s Google Analytics-a ili nekog drugog pouzdanog izvora),
  •  indeks organskog prometa prema Ahrefsu ≥100, s ručnom provjerom uredništva kako bi se provjerila istinitost i vjerodostojnost podataka,
  • web stranica ima stvarne podatke za kontakt (telefonski broj i / ili adresu za kontaktiranje uredništva),
  •  minimalna sadržajna ocjena uredništva je 4,
  •  minimalna tehnička ocjena usluge je 2.

Točan opis zahtjeva može se naći dalje u članku.

Svaki oglašivač tijekom pregledavanja web stranica može suziti popis na portale niže ili više kvalitete. Pored toga, u prikazu popisa adresa portala nalazi se crveno - samo ako je riječ o usluzi više kvalitete.

Traženje portala visoke kvalitete

  Način navođenja portala slabije i više kvalitete na popisu za oglašavanje

2. Informacije o datumu zadnjeg ažuriranja statistika i upozorenje ukoliko njihov izvor nije pouzdan

Neki izdavači surađuju s nama dugi niz godina. Prije otprilike 3 godine provjerili smo sve web lokacije i u većini slučajeva uspjeli smo ažurirati promet (UU / mjesec). Od tada se mnogo toga promijenilo, tako da je naš cilj u bliskoj budućnosti ažurirati ove podatke. Međutim, može proći nekoliko mjeseci.

Da bi oglašivač imao pouzdane informacije na svakoj web stranici, objavljujemo datum zadnjeg ažuriranja statistika. Ako dostavljeni podaci nisu (prema našem mišljenju) pouzdani, pružamo ove podatke.

Obavijest o posljednjem ažuriranju statistike

Poruka kada su podatci nesigurni ili istekli

 

3. Provjeravamo da li vlasnici web stranica ne poboljšavaju vidljivost u analitičkim alatima poput Ahrefs / Semrush / Majestic itd.

Kako se ispostavilo, portali nekih izdavača grade svoju vidljivost na analitičkim alatima (Semrush, Majestic, Ahrefs) temeljenim na stvaranju podstanica koje se svrstavaju u popularne fraze koje se ne mogu kliknuti. Najčešće su to izrazi koji odstupaju od teme same web stranice i odnose se na npr. stranice za prijavu na banke ili na web stranice sveučilišta. Takva web stranica "slijeće" 7-8 pozicija ispod tih fraza, dok su algoritmi vidljivosti varani. Tijekom provjere web stranica to ćemo provjeriti ručno i u takvim slučajevima ove će usluge biti označene kao "slabije kvalitete".

Uvjeti za portale (Kolovoz 2020.)

Uveli smo koncepte portala slabije i više kvalitete i na zahtjev kupaca mijenjamo zahtjeve za portale. Ti će se zahtjevi provjeriti prilikom dodavanja novih usluga i u procesu "Verifikacija 2020", koji započinje u kolovozu 2020. godine. Ispod su točni kriteriji za ocjenu portala.

Portali više kvalitete:

  • web promet prelazi 1000 UU mjesečno (u prosjeku u posljednja 3 mjeseca, podaci iz Google Analyticsa ili nekog drugog pouzdanog izvora),
  • indeks organskog prometa prema Ahrefsu ≥100 (provjeravamo da indeks nije manipuliran),
  • ne postoje LES sustavi (sustavi za razmjenu veza ili jasne pozicijske veze),
  • stranica mora biti vidljiva u Google tražilici,
  • izdavač nije imao lošu povijest ili probleme s postavljanjem članaka u prošlosti,
  • izdavač ne krši Uvjete i odredbe WhitePress® za izdavače,
  • web stranica sadrži podatke za kontakt (telefon i / ili poštansku adresu uredništva),
  • minimalna materijalna ocjena uredništva je 4
  • minimalna tehnička ocjena 2

Portali slabije kvalitete:

  • web promet ne prelazi 1000 UU mjesečno (u prosjeku u posljednja 3 mjeseca, podaci Google Analytics-a ili nekog drugog pouzdanog izvora),
  • indeks organskog prometa prema Ahrefsu <100
  • ne postoje LES sustavi (sustavi razmjene veza ili jasne pozicioniranje veza),
  • stranica mora biti vidljiva (indeksirana) u Googleovoj tražilici,
  • izdavač nije imao povijesti problema ili probleme s postavljanjem članaka u prošlost,
  • minimalna sadržajna ocjena uredničkog tima je 2,
  • minimalna tehnička ocjena uredništva je 2,
  • izdavač ne krši WhitePress® Uvjete i odredbe za izdavače

 

 

Provjera portala izdavača - 2020

Od kolovoza 2020. ponovno provjeravamo sve aktivne portale kojima su opisi i / ili ponude ažurirani prije 2019. Ovaj postupak može trajati nekoliko mjeseci (provode ga dva urednika). Željeli bismo zamoliti izdavače da brzo poduzmu mjere na naše zahtjeve i pitanja.

Elementi koji će biti podvrgnuti provjeri:

  • promet web mjesta, međutim, dok ne objavimo trenutnu statistiku od izdavača, ovaj ćemo parametar označiti kao nepouzdan ili zastario,
  • suštinska procjena (objašnjenje u nastavku)
  • tehnička procjena (objašnjenje u nastavku)
  • opis, kategorija, oznake na web mjestu
  • da li je portal slabije ili više kvalitete
  • da nema manipulacije pokazateljima vidljivosti prema Ahrefs-u, ponuda usluge

Najvažniji element postupka provjere portala bit će pomoć izdavačima u širenju njihove ponude.

Potičemo vas da pročitate članak:

Kako zaraditi više pomoću WhitePressa - 11 savjeta za izdavače


 

Sadržajna procjena (0-10 bodova) - metoda bodovanja

Procjena broja uredničkog sadržaja (0-3 komponentne točke)

Cilj: Procjenjujemo jesu li na web mjestu dostupni uglavnom reklamni (povezujući) članci ili je redakcija portala također stvorila vlastiti sadržaj.

Način ocjenjivanja: Posljednjih 10 članaka podvrgava se provjeri. Uz to, provjerava se broj članaka koji su ocijenjeni kao urednički.

Bodovanje:

  • +3 boda - najmanje 8 uvodnika,
  • +2 boda - najmanje 7 uvodnika,
  • +1 bod - najmanje 5 uvodnika,
  • +0 bodova - portal sadrži manje od 5 uvodnika u posljednjih 10 objavljenih članaka.

 

Ocjena valjanosti sadržaja (0-3 komponentne točke)

Cilj: Procjenjujemo je li se web stranica često ažurira.

Način ocjenjivanja: Posljednjih 10 članaka podvrgava se provjeri. Pored toga, provjerava se broj članaka koji su ocijenjeni kao urednički.

Bodovanje:

  • +3 boda - posljednji urednički sadržaj nije stariji od 1 radnog dana,
  • +2 boda - posljednji urednički sadržaj nije stariji od 3 radna dana,
  • +1 bod - posljednji urednički sadržaj nije stariji od 10 radnih dana,
  • +0 bodova - Zadnji urednički sadržaj stariji je od 10 radnih dana.

Aktivnosti korisnika - komentari (0-2 komponentne točke)

Cilj: Procjenjujemo ima li web stranica aktivnih korisnika.

Način ocjenjivanja: provjerava se 10 slučajnih članaka i provjerava se broj članaka koji su komentirani.

Bodovanje:

  • +2 boda - slučajno se 10 članaka, komentira najmanje 5,
  • +1 bod - u nasumično 10 članaka, komentira se najmanje 1,
  • +0 bodova - slučajno 10 članaka, nijedan nije komentiran.

 

Kontaktirajte s urednicima web stranica (0-2 sastavne točke)

Cilj: Procjenjujemo je li web stranica anonimna ili ima uredničke podatke za kontakt.

Način ocjenjivanja: Provjera mogu li se podaci o kontaktima za urednike pronaći na web mjestu.

Bodovanje:

  • +2 boda - na web mjestu možete lako pronaći telefon i adresu urednika (fizičku),
  • +1 bod - na stranici možete lako pronaći telefonsku ILI fizičku adresu uredništva,
  • +0 bodova - na stranici nema ni telefonska ni fizička adresa uredništva.

Sadržajnu i tehničku procjenu provodi uredništvo WhitePressa na dan kad je provjera započela na navedenom portalu. Na zahtjev izdavača ili bilo kojeg oglašivača, ovo se može ponovo pokušati.

 

Tehnička procjena (0-10 bodova) - metoda bodovanja

W3C - validator koda (0-1) bodova

Cilj: Provjera ispravnosti koda portala univerzalnim pokazateljem. Postizanje ovog cilja je jednostavno za tvrtku koja brine o svojim uslugama.

Način ocjenjivanja: Nasumično odabrana podstanica testira se u W3C validatoru(https://validator.w3.org/)

Bodovanje:

  • +1 bod - stranica je položila test,
  • +0 bodova - stranica nije uspjela.

 

Test brzine - slanje i generiranje podstranica (0-1) bodova

Cilj: Provjera brzine prikazivanja početne stranice i slučajnih 4 podstranica od strane poslužitelja. Test nije previše zahtjevan, no omogućuje vam odabir portala koji imaju problem sa brzinom servera ili kodom web mjesta.

Način ocjenjivanja: Napravljeno je 7 mjerenja vremena prijenosa (uključujući 3 glavne stranice i jednu za 4 slučajne podstranice).

Bodovanje:

  • +1 bod - prosječno vrijeme do 1 sekunde,
  • +0 bodova - prosječno vrijeme prelazi 1 sekundu.

 

Uvid u brzinu stranice - brzina rada (na mobilnim uređajima) (0-3 boda)

Cilj: Provjera prilagođavanja web stranice korisnicima mobilnih uređaja u pogledu brzine web stranice.

Način ocjenjivanja: Na alatu se testira slučajna podstranica portala ili početne stranice:https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Bodovanje:

  • +3 boda - rezultat unutar raspona 76-100,
  • +2 boda - rezultat u rasponu 51-75,
  • +1 bod - rezultat unutar raspona 26-50,
  • +0 bodova - rezultat unutar raspona 0-25.

Uvid u brzinu stranice - za računala (0-3 boda)

Cilj: Provjera prilagođavanja web stranice korisnicima desktop i prijenosnih računala u pogledu brzine, rada web stranice i korisničke udobnosti.

Način ocjenjivanja: Slučajna podstranica portala ili početne stranice provjerava se u alatu:https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ ("Computer" section).

Bodovanje:

  • +3 boda - rezultat unutar raspona 76-100,
  • +2 boda - rezultat u rasponu 51-75, 
  • +1 bod - rezultat unutar raspona 26-50,
  • +0 bodova - rezultat unutar raspona 0-25.

 

Google test - kompatibilnost s mobilnim uređajima (0-2 boda)

Cilj: provjeriti prilagođavanje web mjesta mobilnim uređajima.

Način ocjenjivanja: Nasumična podstranica portala ili početne stranice provjerava se u alatu:https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/.

Bodovanje:

  • +2 boda - web stranica je 100% kompatibilna,
  • +1 bod - web stranica ima mobilnu verziju (ili odgovara), ali nije 100% kompatibilna,
  • +0 bodova - web stranica nema mobilnu verziju i ne reagira.

 

Sažetak tehničkih i sadržajnih bodovanja

 

Kako pravilno poslati izvješće s usluge Google Analytics - upute

  1. Sigurno ste implementirali GA kôd na stranicu. Instalacija GA-a je najjednostavnije (i besplatno) rješenje ako želite analizirati promet web mjesta.Više: https://support.google.com/analytics/answer/6086097.
  2. Prijavite se u Google Analytics (na: https://accounts.google.com/ServiceLogin/signinchooser).
  3. Mi biramo portal.


wybór portalu w google analytics
 

  1. Idemo na karticu Primatelji> Pregled

 

Zakładka Odbiorcy > Podgląd w google analytics
 

  1. Zatim u gornjem desnom kutu zaslona postavljamo željeni datumski raspon (podaci iz posljednja 3 mjeseca) i kliknemo gumb Dijeli

udostępnianie raportu w google analytics
 

  1. Na kraju, ispunite kratki obrazac i kliknite Pošalji.
    wysyłanie raportu w google analytics

    U ovoj je fazi važno postaviti Frekvencija na "jednom", a vrstu datoteke u PDF-u. Takva se datoteka može priložiti na odgovarajućem mjestu na platformi ili poslati e-mailom na adresu: office@whitepress.net. U e-poruci unesite: "Molimo ažurirajte statistiku za portal: www.mydomain.com."

    załączanie plików dokumentujących oglądalność

 

  1. Naš će urednici ažurirati statistike koje ste poslali u roku jednog radnog dana.

 

Vaši komentari (0)
Urednici WhitePress zadržavaju pravo uklanjanja komentara uvredljivih prema dugim ljudima, koji sadrže vulgarne riječi ili se ne odnose na predmet teme.
Administrator osobnih podataka je WhitePress Publishing LTD sa sjedištem u 590 Kingston Road, London SW20 8DN, vaši se osobni podaci obrađuju u marketinške svrhe tvrtke WhitePress sp.z o.o. i subjekte zainteresirane za marketing vlastite robe ili usluga. Marketinški cilj tvrtke WhitePress sp. Z o.o. uključuje komercijalne informacije o konferencijama i treninzima vezanim uz sadržaj objavljen na kartici Baza znanja.

Pravni temelj za obradu vaših osobnih podataka legitimna je svrha koju slijede Administrator i njegovi partneri (članak 6. stavak 1. točka f GDPR-a).

Korisnici imaju sljedeća prava: pravo tražiti pristup njihovim podacima, pravo ispravljanja, pravo na brisanje podataka, pravo na ograničavanje obrade i pravo na prijenos podataka. Više informacija o obradi vaših osobnih podataka, uključujući vaša prava, možete pronaći u našoj politici privatnosti.
Pročitajte sve
  • Još nema komentara na ovaj članak.
Administrator osobnih podataka je WhitePress Publishing LTD sa sjedištem u 590 Kingston Road, London SW20 8DN, vaši se osobni podaci obrađuju u marketinške svrhe tvrtke WhitePress sp.z o.o. i subjekte zainteresirane za marketing vlastite robe ili usluga. Marketinški cilj tvrtke WhitePress sp. Z o.o. uključuje komercijalne informacije o konferencijama i treninzima vezanim uz sadržaj objavljen na kartici Baza znanja.

Pravni temelj za obradu vaših osobnih podataka legitimna je svrha koju slijede Administrator i njegovi partneri (članak 6. stavak 1. točka f GDPR-a).

Korisnici imaju sljedeća prava: pravo tražiti pristup njihovim podacima, pravo ispravljanja, pravo na brisanje podataka, pravo na ograničavanje obrade i pravo na prijenos podataka. Više informacija o obradi vaših osobnih podataka, uključujući vaša prava, možete pronaći u našoj politici privatnosti.
Czytaj całość
Preporučeni članci